Aktualności Satori

Emilia Pytel

czytaj dalej >>>

Julia Wójcik

Wykształcenie:

  • Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna, studia jednolite 5-letnie magisterskie, Uniwersytet Opolski w Opolu (obecnie 2 rok)

 

  • Ukończenie 6-letniej klasy fortepianu w Fundacji Rozwoju Artystycznego ,,Fabryka Muzyki” w Gorzowie Śląskim

 

  • Ukończenie 6-letniej klasy wokalu w Centrum Edukacji Wokalnej w Gorzowie Śląskim

 

 

Szkolenia:

  • Dwa szkolenia z pierwszej pomocy online i stacjonarnie
  • Szkolenie z Panem Adrianem Borowikiem z Przylądka Dobrej Nadzieji dotyczące pracy z dziećmi o potrzebach kształcenia specjalnego i nie tylko
  • Szkolenie Klanza- zabawy z chusta animacyjną
  • Szkolenie pt.,, Roszczeniowy, nadopiekuńczy, nieobecny, bagatelizujący, zbyt zaangażowany rodzic – skuteczna komunikacja i współpraca z różnym typem rodziców”- online

 

Od zawsze moją pasją była muzyka. Śpiew i gra na fortepianie towarzyszyły mi od dziecka. Już jako mała dziewczynka stałam na scenie śpiewając, grając, tańcząc bądź recytując wiersze. W szkole podstawowej poszłam na swoje pierwsze zajęcia wokalne i zajęcia gry na pianinie, gdzie po kilku latach ukończyłam pomyślnie dwie te klasy. Powołanie do pracy z dziećmi czułam już od kilku dobrych lat,  stąd moja decyzja o wybraniu studiów na kierunku Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. Cieszę się, że moją pasję jaką jest muzyka mogę połączyć z pracą z dziećmi. Obie te rzeczy sprawiają, że czuję się szczęśliwa i spełniona w życiu. Podczas prowadzonych przeze mnie zajęć bardzo chętnie używam instrumentów, które dzieci uwielbiają i które jednocześnie wspaniale urozmaicają zajęcia. Często też śpiewam, ponieważ wierzę, że muzyka działa kojąco na dzieci. W dalszym ciągu nieustannie uczęszczam na rożnego rodzaju kursy i szkolenia, ponieważ bardzo zależy mi na poszerzeniu swojej wiedzy i umiejętności w pracy z dziećmi.

czytaj dalej >>>

Ewelina Bursy

Wykształcenie:

  • Muzykologia z edukacją artystyczną – Uniwersytet Opolski,
  • Diecezjalny Instytut Muzyki Kościelnej w Opolu – kierunek organista,
  • Nauczyciel muzyki w szkole podstawowej w Biadaczu.

Kursy i szkolenia:

  • „Bunt dwu-, trzy-, czterolatka. Metody i techniki pomagające dzieciom radzić sobie ze złością i frustracją”.
  • Metoda Aktywnego Słuchania Muzyki wg Batii Strauss w edukacji wczesnoszkolnej oraz przedszkolnej.- Niepubliczna Placówka Doskonalenia ISKRA

Od zawsze otaczały mnie dzieci. Z czasem prócz ogromnej pasji i miłości do dzieci zrodziła się we
mnie chęć muzykowania i grania na instrumencie. Ukończyłam szkołę, w której uczyłam się gry na
organach, a naukę kontynuowałam na Muzykologii przy Uniwersytecie Opolskim. Kierunek ten
otworzył mi drzwi do pracy nauczyciela muzyki. W czasie studiów zaczęłam prowadzić zajęcia w
szkole podstawowej, odkrywając w sobie autentyczne zamiłowanie do pracy z dziećmi. Dalszą naukę
realizuję na Uniwersytecie Opolskim, na kierunku Pedagogika ze specjalnością opiekuńczo-
wychowawczą. Ciekawi mnie rozwój człowieka, a zwłaszcza jego sfera emocjonalna. W pracy z
dziećmi kieruję się metodami aktywnego słuchania muzyki w koncepcji Batii Strauss oraz Carla Orffa.
Podczas zajęć śpiewam z dziećmi przygrywając na różnych instrumentach m.in. na pianinie, gitarze,
ukulele, klarnecie i instrumentach perkusyjnych. Zależy mi na stałym wzroście swych kompetencji,
dlatego korzystam z różnorodnych kursów i instruktarzy, aby móc wniknąć w świat dziecka i go lepiej
rozumieć. Moim celem jest zapewnianie dzieciom optymalnych warunków zajęć i zabaw, aby mogły z
nich czerpać wiele satysfakcji.

czytaj dalej >>>

Aleksandra Kochanek

WYKSZTAŁCENIE :

  • Filologia Angielska, specjalizacja translatoryczna, Uniwersytet Opolski
  • Pedagogika żłobkowa z elementami Montessori, Wyższa Szkoła Bankowa w Opolu

KURSY:

  • Pierwsza Pomoc
  • Edukacja z pozytywną dyscypliną od najmłodszych lat
  • Plastyka sensoryczna jako holistyczna metoda wspierania rozwoju
  • Arteterapia -lecznicza moc sztuki

Cieszę się, że mogę pasję do języka rozwijać  u najmłodszych dzieci. Wiele badań wskazuje, że im szybciej dziecko będzie miało kontakt z językiem, tym łatwiejsza będzie potem nauka w późniejszych latach, a może nawet sprawić że dziecko będzie dwujęzyczne. Mózg dzieci do 3 roku życia rejestruje każde słowo. Osłuchanie się z językiem przynosi wiele korzyści, pomaga  przyzwyczaić się do języka i rozwinąć w późniejszych latach odpowiedni akcent.
W trakcie prowadzonych przeze mnie zajęć dzieci uczą się języka za pomocą zabaw z elementami fabularyzowanymi, sensorycznymi, ruchowymi, muzycznymi, audiowizualnymi. Podczas zajęć  korzystam z różnorodnych pomocy dydaktycznych, pudeł pełnych skarbów czy materiałów z użyciem globalnego czytania. Język angielski towarzyszy dzieciom także w czasie codziennych czynności dlatego  próbuje przemycam  słowa, nowe pojęcia czy nazwy poczas spacerów, posiłków czy zabaw. Cieszę się, że w pracy w żłobku mogę łączyć moje dwie pasje jakimi są język angielski oraz dzieci. Praca oraz spędzanie czasu z małymi dziećmi, możliwość obserwacji ich rozwoju, uśmiechu, chęci poznawania świata oraz szczerość sprawia mi ogromną radość i satysfakcję.

czytaj dalej >>>

Wioletta Kopiec

 

Wykształcenie:

  • Pedagogika dydaktyczno- wychowawcza- Wyższa Szkoła
    Bankowa we Wrocławiu wydział Ekonomiczny w Opolu- (studia
    magisterskie)
  • Przygotowanie pedagogiczne- Wyższa Szkoła Bankowa we
    Wrocławiu wydział Ekonomiczny w Opolu –(studia
    podyplomowe)
  • Administracja i Bezpieczeństwo Wewnętrzne, specjalizacja:
    Służby mundurowe i Bezpieczeństwo Państwa-Wyższa Szkoła
    Bankowa we Wrocławiu wydział Ekonomiczny w Opolu – (studia
    licencjackie)
  • Terapeuta dla dzieci z zaburzeniami w rozwoju psychicznym-
    autyzm dziecięcy, zespół Aspergera, zaburzenia integracji
    sensorycznej

Szkolenia:

  • Bunt dwu-, trzy-, czterolatka. Metody i techniki pomagające
    dzieciom radzić sobie ze złością i frustracja.
  • Edukacja z pozytywną dyscyplina od najmłodszych lat.
  • Matematyka w żłobku
  • Pierwsza pomoc

Zawsze uśmiechnięta, gotowa przytulić i otrzeć łezkę w razie dziecięcych smutków. Kierując się zasadą, że dzieci uczą się poprzez wszystko co robią – wprowadzam dzieci w nowe, ciekawe doświadczenia, przygotowując kreatywne i rozwojowe zajęcia. Praca z dziećmi daje mi wielką radość,  zadowolenie i satysfakcję, a przede wszystkim poczucie spełnienia zawodowego.

czytaj dalej >>>

Anna Shchutska

Wykształcenie:

  • Pedagogika, specjalność Opieka Żłobkowa z Pedagogiką Montessori – Wyższa Szkoła Bankowa w Opolu (studia licencjackie)

Kursy i szkolenia:

  • „Pierwsza pomoc medyczna”
  • „Wprowadzenie do metodyki Pozytywnej Dyscypliny dla opiekunów i nauczycieli okresu wczesnodziecięcego”
  • „Matematyka w żłobku”
  • „Wczesna interwencja logopedyczna u dzieci w wieku żłobkowym”
  • „Proces adaptacji i lęk separacyjny”
  • „Trudna sztuka mówienia NIE”
  • „Emisja głosu”
  • „Znaczenie granic w wychowaniu dziecka”
  • „Zaburzenia przetwarzania sensorycznego u małych dzieci”
  • „Dziecko wysoko wrażliwe w procesie adaptacji”
czytaj dalej >>>

Ewa Macion

Wykształcenie:

  • Edukacja Kreatywna z Medialną –Uniwersytet Opolski (studia licencjackie)
  • Pedagogika Medialna z Edukacją Artystyczną –Uniwersytet Opolski (studia magisterskie)
  • Resocjalizacja z Socjoterapią i arteterapią –Wyższa Szkoła Bankowa w Opolu (studia licencjackie)
  • Edukacja Elementarna – wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna – Wyższa Szkoła Bankowa w Opolu (studia podyplomowe)
  • Instruktor tańca w Akademii Tańca RAMADA, – Nauczyciel rytmiki w Niepublicznej Szkole Baletowej Szkole Sztuki Tańca RAMADA,
  • Nauczyciel gry aktorskiej w Opolskiej Akademii Musicalowej RAMADA ART.

 

Ukończone kursy, warsztaty:

  • Centrum Edukacji Artystycznej „Muzylek Moni” – kursy muzyczno – taneczno – teatralne dla dzieci: -„Kolorowe nutki” – „Jesienne nutki”- „Zimowe nutki”- „Wiosenne nutki” oraz warsztaty plastyczne -„Letnie nutki” –ProCentrum
  • Logorytmika: Ruch, Słuch, Słowo;
  • Matematyka intuicyjna
  • Globalne czytanie Glenna Domana – Przedszkolak i zakodowana matematyka
  • Jak budować dobre relacje z rodzicami? (webinar) – „Bajkoterapia: Oswajamy lęk i tęsknotę
  • Wczesna interwencja logopedyczna u dzieci w wieku żłobkowym (webinar)
  • Nauczanie przez otoczenie – Studio rytmu i tańca
  • Muzyczna przygoda przedszkolaka – Jak nauczyć dziecko czytać?

Dzieci sprawiają, że praca daje mi dużo radości. Dzięki nim codziennie mogę nauczyć się czegoś nowego. Od kiedy pamiętam chciałam pracować z dziećmi i przez całą swoją edukację dążyłam do tego. Już za czasów liceum angażowałam się w pomoc dzieciom poprzez udzielanie korepetycji, czy opiekę oraz organizację czasu wolnego dzieci w wieku przedszkolnym
i wczesnoszkolnym. Na studiach byłam członkiem Teatru „Zapadnia” oraz Uniwersyteckiego Chóru „Dramma Per Musica”, dzięki którym zdobyłam doświadczenie teatralne i muzyczne, które w pełni mogę wykorzystać
w pracy z dziećmi. Twórcza aktywność dzieci jest nieodłączną częścią dzieciństwa. Dzieci angażują się w proces twórczy, aby budować własne wewnętrzne drogi zewnętrznego świata, które mogą odkrywać właśnie podczas zajęć muzycznych, teatralnych czy tanecznych. Zadowolenie oraz uśmiech dziecka, które im towarzyszą w trakcie powyższych zajęć jest najlepszą nagrodą jaką można otrzymać podczas pracy.

czytaj dalej >>>